Show simple item record

dc.contributor.authorPark, Mette Sofieen_US
dc.date.accessioned2011-07-07T08:58:49Z
dc.date.available2011-07-07T08:58:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.citationMAPD 2011en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/843
dc.descriptionMaster i produktdesignen_US
dc.description.abstractKan vi kartlegge brukeropplevelsen og kan den påvirke design og strategiske beslutninger i en bedrift som Sjokoladeslottet? Denne masteroppgaven fokuserer på emballasjedesign som skal fokusere på brukeropplevelsen av et produkt. Brukere, marked og trender forandrer seg. Denne oppgaven prøver å designe for brukeren og situasjonen rundt produktet. To nye pakningskonsept er utformet etter analyser av Sjokoladeslottets kunder og produkt. Fra resultatene av undersøkelsene er de nye eskene laget for å reflektere brukerens bevisste og ubevisste behov som det visuelle, funksjonelle og interaksjon med emballasjen. Dette påvirker og reflekterer også Sjokoladeslottets merkevareen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Akershusen_US
dc.subjectEmballasjeen_US
dc.subjectProduktdesignen_US
dc.subjectProduktutviklingen_US
dc.subjectBrukeratferden_US
dc.subjectKonseptutviklingen_US
dc.subjectVDP::Technology: 500::Industrial and product design: 640en_US
dc.titleKonsept og redesign av sjokoladeemballasje med brukeropplevelse i fokusen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.identifier.doihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_18148


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record