Blar i LUI - Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning på emneord "Writing"
Viser treff 1-3 av 3
-
Interface between feedback, assessment and distance learning written assignments
(Research Papers in Language Teaching and Learning;Volume 10, Issue 1, 2019, Journal article; Peer reviewed, 2019-02)Effective feedback is regarded as one of the cornerstones of students’ development and progress (Ferris, 2008; Granville & Dison, 2009; Li, 2007). However, several areas of contention among instructors and students still ... -
Investigating the Parameters Accounting for Language Proficiency: the case of an English Language Test used for Academic purposes
(Research Papers in Language Teaching and Learning;Vol. 12, No. 1, January 2022, Peer reviewed; Journal article, 2022)In language testing it is essential to understand the validity of test scores (Kane 2013 & 2016). However, the focus on whether test items/tasks lead to the target language use expected (Bachman and Palmer, 1996) has been ... -
«Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om!» - Læreres stillasbygging i oppstarten av skrivesituasjoner på barnetrinnet
(Acta Didactica Norden;Vol 14 Nr 1 (2020), Journal article; Peer reviewed, 2020-02-10)Muntlig veiledning i skriving kan være krevende for lærere siden skrivesituasjoner er komplekse, og læreren har liten mulighet til å reflektere rundt og omformulere det som blir sagt. Denne studien undersøker to læreres ...