• Critique of Religion, Critique of Reason: Criticising Religion in the Classroom 

      Brekke, Øystein (Religion in Philosophy and Theology (RPT);102, Chapter; Peer reviewed, 2020)
      Religious education (RE) in Norwegian schools today is of a so-called integrative kind, meaning that the subject gathers all students, is multi-faith oriented, and its context is non-confessional.1 Christianity still holds ...
    • Om et kulturanalytisk RLE-fag 

      Brekke, Øystein (Journal article, 2019)
      I denne teksten ønskjer eg å syna kvifor eit religionsvitskapleg utsideperspektiv ikkje åleine gir tilstrekkeleg forståingsgrunnlag for religions- og livssynssfeltet i klasserommet, og kvifor også filosofi- og etikkdelen ...
    • Religions- og livssynsfaget som fagleg konglomerat – fagontologi, vitskapsfag, skulefag 

      Brekke, Øystein (Prismet;, Peer reviewed; Journal article, 2022)
      Læreplanens kjerneelement knytt til utforsking av religionar og livssyn med ulike metodar inviterer lærar og elev til å sjå at ulike ståstader gir ulik forståing av kva religionar og livssyn er for noko, som fenomen. ...
    • Religionskritikk i klasserommet. Fag, kritikk og ontologi i norsk skule 

      Brekke, Øystein (Prismet;Årgang 69, hefte 2/3, Journal article; Peer reviewed, 2018)
      Artikkelen utforskar spørsmålet om religionskritikk i norsk skule med særleg blikk på religions- og livssynsundervisninga i grunnskule (KRLE) og på vidaregåande trinn (RE). Eg tar utgangspunkt i to bidrag av nyare dato til ...