• Helhetlig rådgivning i videregående skole 

      Røen, Lin Egaas (MAYP;2017, Master thesis, 2017)
      Formålet med prosjektet har vært å belyse hvordan rådgivere praktiserer helhetlig rådgivning. Jeg ønsker å få innsikt i hvordan rådgiverne samhandler med elever, kartlegge hvem som er de viktigste samarbeidsaktørene til ...
    • Kompetanseoverføring i lærende organisasjoner. En kvalitativ studie av kompetanseoverføring i helse –og oppvekstsektoren. 

      Jacobsen, Nora Elise Rud (MAYP;2017, Master thesis, 2017)
      Masteroppgaven dokumenterer en studie om kompetanseutvikling og kunnskapsoverføring i to ulike institusjoner innen helse -og oppvekstsektoren. Kompetanse er mer enn ferdigheter eller kunnskap. Det handler om evnen til ...
    • På vei mot en lærende organisasjon 

      Skibrek, Anne Line Heen (MAYP;2013, Master thesis, 2013)
      Skolen er en organisasjon med lange tradisjoner. Etter innføringen av Kunnskapsløftet har skolen som en lærende organisasjon, blitt et aktuelt team. I en tid der skolen styres av mål, må veien fra mål til resultat kontinuerlig ...