• Læreres arbeid gjennom tidlig innsats for elever med atferdsvansker på 1. til 4. årstrinn 

      Smith, Celina Opland (Master thesis, 2022)
      Prinsippet om tidlig innsats er nedfelt i opplæringslova og retter seg mot vansker i lesing, skriving og regning på 1.-4. trinn. I stortingsmeldingene har prinsippet et forebyggende og tilretteleggende perspektiv for både ...
    • Læreres arbeid gjennom tidlig innsats for elever med atferdsvansker på 1. til 4. årstrinn 

      Smith, Celina Opland; Wælgaard, Sixten Lindberg (Master thesis, 2022)
      Prinsippet om tidlig innsats er nedfelt i opplæringslova og retter seg mot vansker i lesing, skriving og regning på 1.-4. trinn. I stortingsmeldingene har prinsippet et forebyggende og tilretteleggende perspektiv for både ...
    • Læreres holdninger til elever med særskilte behov 

      Blekken, Maja Arildsdatter (Master thesis, 2022)
      Dette masterprosjektet er siste del av det integrerte masterløpet for grunnskolelærerutdanningen 1-7 trinn ved OsloMet. Prosjektet er gjennomført i pedagogikkfordypningen spesialpedagogikk. Temaet for prosjektet er læreres ...
    • Læreres holdninger til elever med særskilte behov 

      Blekken, Maja Arildsdatter (Master thesis, 2022)
      Dette masterprosjektet er siste del av det integrerte masterløpet for grunnskolelærerutdanningen 1-7 trinn ved OsloMet. Prosjektet er gjennomført i pedagogikkfordypningen spesialpedagogikk. Temaet for prosjektet er læreres ...