Blar i SAM - Master Theses på emneord "Facebook"
Viser treff 1-4 av 4
-
Den medierte offentligheten - Representasjon og interesser på debattplass i norske riksaviser og på Facebook
(Master thesis, 2022)I denne studien undersøkes deltakelse, representasjon og engasjement i medienes debattstoff. Den tar for deg hvem som skriver, hva det skrives om og hva som skjer når debatten flyttes til Facebook. Gjennom kvantitativ ... -
Facebook som kommunikasjonskanal for Områdeløft Grønland og Tøyen: En komparativ casestudie
(Master thesis, 2021)The thesis presents a mapping of how the public sector uses Facebook as a communication channel in connection with the urban intervention at Grønland and Tøyen. This urban intervention is linked to a geographically delimited ... -
Rekruttering via digitale sosiale nettverk - En studie av digitale sosiale nettverk ved rekruttering av økonomikandidater og hvilke effekter dette kan gi
(Master thesis, 2017)I denne masteroppgaven bidrar vi med et helhetlig bilde av bruk av digitale sosiale nettverk til rekruttering av økonomikandidater i Norge, og hvilke effekter dette gir. I tillegg gir vi et bilde av hvordan rekrutterere ... -
Stipendiaters bruk av sosiale medier til å finne faglitteratur. En undersøkelse på Norges miljø- og biovitenskapelige universitet og OsloMet- Storbyuniversitetet.
(Master thesis, 2020)Målet med min masteroppgave var å få svar på i hvilken grad stipendiater bruker sosiale medier til å finne faglitteratur sammenlignet med andre kilder. Jeg ønsket også å finne ut hvorfor eller hvorfor ikke stipendiater ...