Show simple item record

dc.contributor.authorLyng, Selma Therese
dc.contributor.authorHagen, Aina Landsverk
dc.date.accessioned2019-02-01T21:22:24Z
dc.date.accessioned2019-02-04T14:42:25Z
dc.date.available2019-02-01T21:22:24Z
dc.date.available2019-02-04T14:42:25Z
dc.date.issued2019-02-01
dc.identifier.citationLyng S.T., Hagen ALH. Barn og unges deltakelse i forskning: Muligheter og utfordringer. Norsk sosiologisk tidsskrift. 2019;3(1):6-12en
dc.identifier.issn2535-2512
dc.identifier.issn2535-2512
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/6577
dc.description.abstractDette temanummeret belyser og diskuterer utfordringer og muligheter i deltakelse og involvering av barn og ungdom, med utgangspunkt i fersk kvalitativ og kvantitativ samfunnsvitenskapelig forskning. Dette temanummeret byr på fire artikler der forfatterne bruker egen forskning i refleksjoner om utfordringer og muligheter i barne- og ungdomsforskning.en
dc.language.isonben
dc.publisherUniversitetsforlageten
dc.relation.ispartofseriesNorsk sosiologisk tidsskrift;Årgang 3, nr. 1-2019
dc.rights© 2019 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC-BY-NC 4.0 License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).en
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectBarne- og ungdomsforskningen
dc.subjectSamfunnsvitenskapelig forskningen
dc.titleBarn og unges deltakelse i forskning: Muligheter og utfordringeren
dc.typeJournal articleen
dc.typePeer revieweden
dc.date.updated2019-02-01T21:22:24Z
dc.description.versionpublishedVersionen
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.18261/issn.2535-2512-2019-01-01
dc.identifier.cristin1672480
dc.source.journalNorsk sosiologisk tidsskrift


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2019 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC-BY-NC 4.0 License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2019 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC-BY-NC 4.0 License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).