dc.contributor.author | Ongstad, Sigmund | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-08T13:04:21Z | |
dc.date.available | 2015-01-08T13:04:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.citation | Ongstad, S. (2014). Om faglighet og språklighet i Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk (NKR) i lys av generell læreplan for grunnutdanning (1-13) I: B. Kleve, S, Penne & H. Skaar (Red). Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning. Oslo: Novus forlag | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788270997527 | en_US |
dc.identifier.other | FRIDAID 1122530 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/2235 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Novus | en_US |
dc.subject | NKR | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject | Literacy | en_US |
dc.subject | Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.title | Om faglighet og språklighet i Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk (NKR) i lys av generell læreplan for grunnutdanning (1-13) | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |