Show simple item record

dc.contributor.authorOngstad, Sigmunden_US
dc.date.accessioned2015-01-08T13:04:21Z
dc.date.available2015-01-08T13:04:21Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationOngstad, S. (2014). Om faglighet og språklighet i Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk (NKR) i lys av generell læreplan for grunnutdanning (1-13) I: B. Kleve, S, Penne & H. Skaar (Red). Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning. Oslo: Novus forlagen_US
dc.identifier.isbn9788270997527en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1122530en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/2235
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNovusen_US
dc.subjectNKRen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subjectLiteracyen_US
dc.subjectNasjonalt kvalifikasjonsrammeverken_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.titleOm faglighet og språklighet i Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk (NKR) i lys av generell læreplan for grunnutdanning (1-13)en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeChapteren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record