Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPenne, Sylvien_US
dc.date.accessioned2014-04-03T11:35:47Z
dc.date.available2014-04-03T11:35:47Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationPenne, S. (2014). Hvorfor er Salima så flink på skolen, of hvorfor har Mats bare lyst til å gi opp? Diskursive ulikheter med utgangspunkt i identitet og medierende språk. I: B. Klebe, S. Penne & H. Skaar (Red.) Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning. Oslo: Novus forlagen_US
dc.identifier.isbn9788270997527en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1122558en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1967
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNovusen_US
dc.subjectLæringen_US
dc.subjectNorskfageten_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleHvorfor er Salima så flink på skolen, of hvorfor har Mats bare lyst til å gi opp? Diskursive ulikheter med utgangspunkt i identitet og medierende språk.en_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel