dc.contributor.author | Penne, Sylvi | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-04-03T11:35:47Z | |
dc.date.available | 2014-04-03T11:35:47Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.citation | Penne, S. (2014). Hvorfor er Salima så flink på skolen, of hvorfor har Mats bare lyst til å gi opp? Diskursive ulikheter med utgangspunkt i identitet og medierende språk. I: B. Klebe, S. Penne & H. Skaar (Red.) Literacy og fagdidaktikk i skole og lærerutdanning. Oslo: Novus forlag | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788270997527 | en_US |
dc.identifier.other | FRIDAID 1122558 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1967 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Novus | en_US |
dc.subject | Læring | en_US |
dc.subject | Norskfaget | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Hvorfor er Salima så flink på skolen, of hvorfor har Mats bare lyst til å gi opp? Diskursive ulikheter med utgangspunkt i identitet og medierende språk. | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |