dc.contributor.author | Raaen, Finn Daniel | en_US |
dc.contributor.author | Heggen, Kåre | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-04-03T11:35:44Z | |
dc.date.available | 2014-04-03T11:35:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.citation | Heggen, K., & Raaen, F. D. (2014). Koherens i lærarutdanninga. Norsk pedagogisk tidsskrift, 98(01), 3-12. | en_US |
dc.identifier.issn | 0029-2052 | en_US |
dc.identifier.other | FRIDAID 1109912 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1959 | |
dc.description.abstract | Tema for artikkelen er spenningane og motsetnadene i lærarutdanninga og diskusjonen om korleis samanhengen kan styrkast og relevansen aukast. Vi tar utgangspunkt i omgrepet koherens slik det er brukt i internasjonale bidrag, og vil undersøkje om omgrepet kan hjelpe oss til betre å forstå korleis utfordringar i kvalifiseringsprosessen kan handterast. Vi argumenterer for at omgrepet må vidareutviklast om det skal kunne gi grunnlag for dette. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Norsk pedagogisk tidsskrift;98(1) | en_US |
dc.subject | Lærerutdanning | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject | Koherens | en_US |
dc.title | Koherens i lærarutdanninga | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | Postprint version of published article | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/ISSN1504-2987-2014-01-07 | |