dc.contributor.advisor | Skjerven, Astrid | |
dc.contributor.advisor | Berg, Arild | |
dc.contributor.author | Berg, Hannah Nordstrøm | |
dc.date.accessioned | 2012-07-27T11:49:47Z | |
dc.date.available | 2012-07-27T11:49:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1209 | |
dc.description | Master i produktdesign | en_US |
dc.description.abstract | For å utvikle et produkt som oppfordrer til lek, interaksjon og opplevelse har
jeg benyttet meg av informasjon fra dybdeintervjuer, teorier og observasjoner.
Målet var å oppnå et produkt med forlenget levetid som gjennom bruk og
interakjson skaper historie sammen med brukerene.Det mellommenneskelige
samspillet, og læringen ved bruken av produktet for å samle gjenstander på
tur var hovedfokuset.
Resultatet ble et multifunksjonelt barneleke/møbel som oppfordrer til interaksjon
både med produktet selv, og mellom primær og sekundærbrukerene som er barn i alderen 3-12 år og foresatte | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en_US |
dc.relation.ispartofseries | MAPD;2012 | |
dc.subject | VDP::Teknologi: 500::Industri- og produktdesign: 640 | en_US |
dc.subject | Interiørobjekter | en_US |
dc.subject | Interaksjon | en_US |
dc.subject | Barneleker | en_US |
dc.subject | Barnemøbler | en_US |
dc.subject | Barn | en_US |
dc.title | Interaksjon og lek i sentrum | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |