Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTonne, Ingebjørg
dc.contributor.authorVederhus, Inger
dc.date.accessioned2012-01-20T12:35:32Z
dc.date.available2012-07-01T02:02:25Z
dc.date.issued2012-01
dc.identifier.citationTonne, I. & Vederhus, I. (2011). Gjenklang – utforsking av poetiske identitetstekstar og lingvistisk kapital i det fleirkulturelle klasserommet. I: J. Smidt, E. S. Tønnesen & B. Aamotsbakken (Red.), Tekst og tegn - Lesing, skriving og multimodalitet i skole og samfunn. Trondheim: Tapiren_US
dc.identifier.isbn978-82-519-2842-7
dc.identifier.otherFRIDAID 868509
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1048
dc.description.abstractDikt har tidlegare vore sjanger for literacy og frigjerande språkarbeid. I denne artikkelen diskuterer vi om og korleis den poetiske teksten igjen kan ha slike potensial ein spesifikk stad, nemleg i den fleirkulturelle skolen. Vi spør om diktet, som så ofte er tett knytt til framføringssituasjonen, også kan vere ein god sjanger for å få fram identitetstekstar og bli ein start på eit arbeid med språklege kontrastar i det fleirkulturelle klasserommet. Kan kontrastiv bruk av dikt vere med på å utvide dei oppfatningane skolen og elevane har om kva som er lingvistisk kapital? Kva slags rolle spelar samtalen på skolen i dette læringsarbeidet?Vi analyserer eit diktprosjekt i ein språkheterogen sjetteklasse. I prosjektet representerer poesien det leikne, det lydlege og det vesle formatet, som kan vere uttrykksfullt og meiningsberande både i språk og i språklæringsmiljø.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherTapir Akademisk forlagen_US
dc.relation.ispartofseriesSkriveopplæring og skriveforsking;
dc.subjectPoetiske teksteren_US
dc.subjectFlerkulturelle skolenen_US
dc.subjectIdentitetsteksteren_US
dc.subjectSpråklige kontrasteren_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleGjenklang – utforsking av poetiske identitetstekstar og lingvistisk kapital i det fleirkulturelle klasserommeten_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel