dc.contributor.author | Tonne, Ingebjørg | |
dc.contributor.author | Vederhus, Inger | |
dc.date.accessioned | 2012-01-20T12:35:32Z | |
dc.date.available | 2012-07-01T02:02:25Z | |
dc.date.issued | 2012-01 | |
dc.identifier.citation | Tonne, I. & Vederhus, I. (2011). Gjenklang – utforsking av poetiske identitetstekstar og lingvistisk kapital i det fleirkulturelle klasserommet. I: J. Smidt, E. S. Tønnesen & B. Aamotsbakken (Red.), Tekst og tegn - Lesing, skriving og multimodalitet i skole og samfunn. Trondheim: Tapir | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-519-2842-7 | |
dc.identifier.other | FRIDAID 868509 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1048 | |
dc.description.abstract | Dikt har tidlegare vore sjanger for literacy og frigjerande språkarbeid. I denne artikkelen diskuterer vi om og korleis den poetiske teksten igjen kan ha slike potensial ein spesifikk stad, nemleg i den fleirkulturelle skolen. Vi spør om diktet, som så ofte er tett knytt til framføringssituasjonen, også kan vere ein god sjanger for å få fram identitetstekstar og bli ein start på eit arbeid med språklege kontrastar i det fleirkulturelle klasserommet. Kan kontrastiv bruk av dikt vere med på å utvide dei oppfatningane skolen og elevane har om kva som er lingvistisk kapital? Kva slags rolle spelar samtalen på skolen i dette læringsarbeidet?Vi analyserer eit diktprosjekt i ein språkheterogen sjetteklasse. I prosjektet representerer poesien det leikne, det lydlege og det vesle formatet, som kan vere uttrykksfullt og meiningsberande både i språk og i språklæringsmiljø. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Tapir Akademisk forlag | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Skriveopplæring og skriveforsking; | |
dc.subject | Poetiske tekster | en_US |
dc.subject | Flerkulturelle skolen | en_US |
dc.subject | Identitetstekster | en_US |
dc.subject | Språklige kontraster | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Gjenklang – utforsking av poetiske identitetstekstar og lingvistisk kapital i det fleirkulturelle klasserommet | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |