Blar i SPS - PhD in the Study of Professions på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280"
Viser treff 1-4 av 4
-
Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og arbeidsdelinga med assistentane
(Skriftserien avhandling;(2), Peer reviewed; Doctoral thesis, 2014)Denne avhandlinga handlar om førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane. Førskulelærarane arbeider i eit felt som er statleg regulert, men der mange av ... -
Professional Boundaries. The Case of Childcare Workers in Norway PhD
(Skriftserien avhandling;(3), Peer reviewed; Doctoral thesis, 2014)This thesis explores professionalism among Norwegian daycare workers by two questions: 1) Do the attitudes of daycare workers express boundaries of professionalism? 2) Are there divisions of work among daycare workers ... -
Professionalism among novice teachers. How they think, act, cope and perceive knowledge.
(HiOA Avhandling;, Doctoral thesis; Peer reviewed, 2013)Lærere er svært viktige for barns oppdragelse og sosialisering inn i samfunnet. De underviser og bedømmer våre fremtidige samfunnsborgere, og lærernes kompetanse, evner og ferdigheter har en klar effekt på barns ... -
Reshaping teacher professionalism. An analysis of how teachers construct and negotiate professionalism under increasing accountability
(Skriftserien avhandling;(5), Peer reviewed; Doctoral thesis, 2013)This thesis explores how the teacher profession in Norway constructs and negotiates professionalism when teacher professionalism is reconstructed in national policy. I am particularly concerned with the increased policy ...