Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMalmberg-Heimonen, Ira
dc.contributor.authorTøge, Anne Grete
dc.contributor.authorLyng, Selma Therese
dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorPålshaugen, Øyvind
dc.contributor.authorBakkeli, Vidar
dc.contributor.authorWittrock, Christian
dc.contributor.authorChristensen, Hanne
dc.contributor.authorLund, Torbjørn
dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.contributor.authorSehrish, Akhtar
dc.date.accessioned2020-11-19T21:45:54Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:35:13Z
dc.date.available2020-11-19T21:45:54Z
dc.date.available2021-04-30T08:35:13Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.issn0807-0865
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6455
dc.description.abstractI prosjektet har Ålesund, Lillehammer, Nedre Eiker og Harstad kommuner implementert LOG-modellen, og OsloMet ved Arbeidsforskningsinstituttet har sammen med Universitetet i Tromsø evaluert den. Skoleeier og skoleleder leder utviklingsarbeidet for å fremme tverrprofesjonelt samarbeid i kommuner og skoler, gjennom en bestemt struktur og medvirkningsbasert metodikk. Resultatene viser positive effekter av LOG-modellen på samarbeidspartneres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid, men ingen signifikante effekter på elevenes læringsmiljø, eller læreres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid og mestring.en
dc.language.isonben
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet – Oslo Metropolitan Universityen
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport;2020:07
dc.subjectSkoleen
dc.subjectTverrfaglig samarbeiden
dc.subjectProsessevalueringen
dc.subjectKlyngerandomiserten
dc.subjectRCTen
dc.titleEt lag rundt eleven. En klynge-randomisert evaluering av LOG-modellen.en
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.author.linkMalmberg-Heimonen, Ira;https://www.oslomet.no/om/ansatt/iram/en
fagarkivet.source.pagenumber170en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel