dc.contributor.author | Malmberg-Heimonen, Ira | |
dc.contributor.author | Tøge, Anne Grete | |
dc.contributor.author | Lyng, Selma Therese | |
dc.contributor.author | Borg, Elin | |
dc.contributor.author | Pålshaugen, Øyvind | |
dc.contributor.author | Bakkeli, Vidar | |
dc.contributor.author | Wittrock, Christian | |
dc.contributor.author | Christensen, Hanne | |
dc.contributor.author | Lund, Torbjørn | |
dc.contributor.author | Fossestøl, Knut | |
dc.contributor.author | Sehrish, Akhtar | |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T21:45:54Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T08:35:13Z | |
dc.date.available | 2020-11-19T21:45:54Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T08:35:13Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.issn | 0807-0865 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/6455 | |
dc.description.abstract | I prosjektet har Ålesund, Lillehammer, Nedre Eiker og Harstad kommuner implementert LOG-modellen, og OsloMet ved Arbeidsforskningsinstituttet har sammen med Universitetet i Tromsø evaluert den. Skoleeier og skoleleder leder utviklingsarbeidet for å fremme tverrprofesjonelt samarbeid i kommuner og skoler, gjennom en bestemt struktur og medvirkningsbasert metodikk. Resultatene viser positive effekter av LOG-modellen på samarbeidspartneres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid, men ingen signifikante effekter på elevenes læringsmiljø, eller læreres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid og mestring. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstituttet, OsloMet – Oslo Metropolitan University | en |
dc.relation.ispartofseries | AFI Rapport;2020:07 | |
dc.subject | Skole | en |
dc.subject | Tverrfaglig samarbeid | en |
dc.subject | Prosessevaluering | en |
dc.subject | Klyngerandomisert | en |
dc.subject | RCT | en |
dc.title | Et lag rundt eleven. En klynge-randomisert evaluering av LOG-modellen. | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.author.link | Malmberg-Heimonen, Ira;https://www.oslomet.no/om/ansatt/iram/ | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 170 | en |