Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorChristensen, Hanne
dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.contributor.authorPålshaugen, Øyvind
dc.date.accessioned2020-08-20T07:24:31Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:35:59Z
dc.date.available2020-08-20T07:24:31Z
dc.date.available2021-04-30T08:35:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-82-7609-356-8
dc.identifier.issn0807-0865
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6261
dc.description.abstractRapporten inngår som andre og avsluttende leveranse i prosjektet «Et lag rundt læreren». Rapporten presenterer fem ulike og testbare modeller for «et lag rundt læreren» og som er utviklet på bakgrunn av en systematisk og erfaringsbasert kunnskapsrapport (Borg et al. 2014) og data innsamlet i forbindelse med intervensjoner i fem eksempelskoler. Vi beskriver og drøfter en PPT-modell, en lærerassistent modell; en sosialfaglig modell, en helsesøstermodell og en ledelses- og organisasjonsmodell. Framstillingen er inspirert av «programteori». Avslutningsvis skisserer vi et forskningsdesign for en eventuell senere effektstudie, ut fra et programteoretisk perspektiv.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet ved HiOA
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2015:6
dc.subjectTverrfaglig
dc.subjectSamarbeid
dc.subjectSkoleutvikling
dc.subjectHelsesøster|
dc.subjectFlerfaglig
dc.subjectLærerassistent
dc.subjectPPT
dc.titleHva lærerne ikke kan!no_NB
dc.typeReport
fagarkivet.source.pagenumber106


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel