dc.contributor.author | Borg, Elin | |
dc.contributor.author | Christensen, Hanne | |
dc.contributor.author | Fossestøl, Knut | |
dc.contributor.author | Pålshaugen, Øyvind | |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T07:24:31Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T08:35:59Z | |
dc.date.available | 2020-08-20T07:24:31Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T08:35:59Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-356-8 | |
dc.identifier.issn | 0807-0865 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/6261 | |
dc.description.abstract | Rapporten inngår som andre og avsluttende leveranse i prosjektet «Et lag rundt læreren». Rapporten presenterer fem ulike og testbare modeller for «et lag rundt læreren» og som er utviklet på bakgrunn av en systematisk og erfaringsbasert kunnskapsrapport (Borg et al. 2014) og data innsamlet i forbindelse med intervensjoner i fem eksempelskoler. Vi beskriver og drøfter en PPT-modell, en lærerassistent modell; en sosialfaglig modell, en helsesøstermodell og en ledelses- og organisasjonsmodell. Framstillingen er inspirert av «programteori». Avslutningsvis skisserer vi et forskningsdesign for en eventuell senere effektstudie, ut fra et programteoretisk perspektiv. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Arbeidsforskningsinstituttet ved HiOA | |
dc.relation.ispartofseries | AFI Rapport 2015:6 | |
dc.subject | Tverrfaglig | |
dc.subject | Samarbeid | |
dc.subject | Skoleutvikling | |
dc.subject | Helsesøster| | |
dc.subject | Flerfaglig | |
dc.subject | Lærerassistent | |
dc.subject | PPT | |
dc.title | Hva lærerne ikke kan! | no_NB |
dc.type | Report | |
fagarkivet.source.pagenumber | 106 | |