dc.contributor.author | Borg, Elin | |
dc.contributor.author | Drange, Ida | |
dc.contributor.author | Fossestøl, Knut | |
dc.contributor.author | Jarning, Harald | |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T07:24:22Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T08:35:01Z | |
dc.date.available | 2020-08-20T07:24:22Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T08:35:01Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 972-82-7609-341-1 | |
dc.identifier.issn | 0807-0865 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/6234 | |
dc.description.abstract | Kunnskapsoppsummeringen inngår som første leveranse i et prosjekt finansiert av Utdanningsdirektoratet for å utvikle modeller for tverrfaglig/flerfaglig arbeid i skolen (et lag rundt læreren). Oppsummeringen består av 5 hoveddeler, inkludert innledning. Andre del omhandler norsk forskning og prosjekterfaringer og har også et fokus på ulike yrkesgruppers arbeidsforhold. Tredje del er en systematisk kunnskapsoversikt basert på engelskspråklig forskning på området. Fjerde del omtaler noen utvalgte tema nærmere. Den femte og avsluttende delen inneholder en oppsummering og skisserer på bakgrunn av materialet som er fremkommet, seks dimensjoner som vil være sentrale i det videre modellutviklingsarbeidet. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Arbeidsforskningsinstituttet ved HiOA | |
dc.relation.ispartofseries | AFI Rapport 2014:8 | |
dc.subject | Tverrfaglig | |
dc.subject | Samarbeid | |
dc.subject | Lærere | |
dc.subject | Helsesøster | |
dc.subject | Flerfaglig | |
dc.subject | Tverrprofesjonelt | |
dc.subject | Miljøterapeuter | |
dc.subject | Barne- og ungdomsarbeidere | |
dc.subject | Miljøarbeidere | |
dc.subject | Effekt | |
dc.subject | Sosialpedagogikk | |
dc.title | Et lag rundt læreren | no_NB |
dc.type | Research report | |
fagarkivet.source.pagenumber | 163 | |