Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.contributor.authorDrange, Ida
dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.contributor.authorJarning, Harald
dc.date.accessioned2020-08-20T07:24:22Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:35:01Z
dc.date.available2020-08-20T07:24:22Z
dc.date.available2021-04-30T08:35:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn972-82-7609-341-1
dc.identifier.issn0807-0865
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6234
dc.description.abstractKunnskapsoppsummeringen inngår som første leveranse i et prosjekt finansiert av Utdannings­direktoratet for å utvikle modeller for tverrfaglig/flerfaglig arbeid i skolen (et lag rundt læreren). Oppsummeringen består av 5 hoveddeler, inkludert innledning. Andre del omhandler norsk forskning og prosjekterfaringer og har også et fokus på ulike yrkesgruppers arbeidsforhold. Tredje del er en systematisk kunnskapsoversikt basert på engelskspråklig forskning på området.  Fjerde del omtaler noen utvalgte tema nærmere. Den femte og avsluttende delen inneholder en oppsummering og skisserer på bakgrunn av materialet som er fremkommet, seks dimensjoner som vil være sentrale i det videre modellutviklingsarbeidet.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet ved HiOA
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2014:8
dc.subjectTverrfaglig
dc.subjectSamarbeid
dc.subjectLærere
dc.subjectHelsesøster
dc.subjectFlerfaglig
dc.subjectTverrprofesjonelt
dc.subjectMiljøterapeuter
dc.subjectBarne- og ungdomsarbeidere
dc.subjectMiljøarbeidere
dc.subjectEffekt
dc.subjectSosialpedagogikk
dc.titleEt lag rundt lærerenno_NB
dc.typerapport
fagarkivet.source.pagenumber163


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel