Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReichborn-Kjennerud, Kristin
dc.date.accessioned2020-08-20T07:24:08Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:35:04Z
dc.date.available2020-08-20T07:24:08Z
dc.date.available2021-04-30T08:35:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6217
dc.description.abstractFormålet i dette notatet er å se på oppgaveløsningen i de lokale NAV-kontorene. Notatet beskriver bakgrunn, arbeidsmåter og oppfatninger blant medarbeiderne. Bakgrunnen til de ansatte ved NAV-kontorene er ganske jevnt fordelt mellom nyansatte, ansatte fra kommunesektoren og ansatte fra tidligere Aetat og Trygdeetaten. De fleste ansatte ved NAV-kontorene jobber med veiledning og oppfølging mot grupper som trenger spesielt tilpasset hjelp til å komme seg inn på arbeidsmarkedet. En overvekt av tidligere statlige ansatte jobber med administrasjon og ledelse, mens en overvekt av nyansatte jobber med arbeidssøkere som har behov for mer veiledning og oppfølging. Flest med bakgrunn fra tidligere Aetat jobber mot ordinære arbeidssøkere.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet ved HiOA
dc.relation.ispartofseriesAFI FoU-resultat 2014
dc.subjectNAV
dc.subjectNAV-reformen
dc.titleEn organisasjon i utviklingno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.source.pagenumber36


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel