Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBragdø, Annlaug
dc.contributor.authorSpjelkavik, Øystein
dc.date.accessioned2020-08-20T07:23:59Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:34:35Z
dc.date.available2020-08-20T07:23:59Z
dc.date.available2021-04-30T08:34:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0807-0865
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6208
dc.description.abstractProsjektet ”Overganger, samarbeid og koordinering” (OSK) ble gjennomført 2009 – 2012 og var knyttet til skolefrafallsproblematikk i Lindesnesregionen. Prosjektet var finansiert av NAV Farve, med delfinansiering fra Lindesnesrådet. Rapporten presenterer og analyserer prosjektet, som utviklet en individuell oppfølgingsmodell med base i videregående skole til-passet den enkeltes situasjon og bistandsbehov. Oppmerksomheten rettes mot behovet for støtte på den enkelte elevs ulike livsområder gjennom oppfølging mot skole, skoleklasse, arbeidsplass (bedriftsbesøk, jobbsmak, praksisplass, lærlingplass) og privat og faglig nett-verk.
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2013:9
dc.subjectDialogkonferanser
dc.subjectSkoler
dc.subjectMestring
dc.subjectBistand
dc.subjectNAV
dc.subjectOppfølging
dc.subjectArbeidspraksis
dc.subjectIndividuell oppfølging
dc.subjectDropout
dc.titleIndividuell oppfølging av unge i ferd med å havne utenfor skole og arbeid
dc.typeReport
fagarkivet.source.pagenumber38


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel