Show simple item record

dc.contributor.authorPettersen, Karen-Sofie
dc.date.accessioned2020-08-20T07:23:30Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:34:19Z
dc.date.available2020-08-20T07:23:30Z
dc.date.available2021-04-30T08:34:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6168
dc.description.abstractProsjektet har ført til økt bevissthet om førskolelærerens rolle i samarbeidet mellom barnehage og skole og barnehagens betydning for barns læring. Evalueringen av Karen-Sofie Pettersen (AFI), viser at prosjektet har gitt et solid grunnlag for å etablere og utvikle refleksjoner rundt barnehagens innhold og barnehagens rolle i samfunnet.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2012:21
dc.subjectFørskolelærerutdanning
dc.subjectOvergang fra barnehage til skole
dc.subjectOpplæringsløp
dc.subjectProfesjonsforståelse
dc.titleMed blikk for sammenhengen mellom barnehage og skoleno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.source.pagenumber29


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record