Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKlemsdal, Lars
dc.contributor.authorBrethvad, Toril
dc.date.accessioned2020-08-20T07:22:23Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:33:53Z
dc.date.available2020-08-20T07:22:23Z
dc.date.available2021-04-30T08:33:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6102
dc.description.abstractRapporten beskriver hvordan ”læringssamtalen”, har utviklet seg fra et ord og en idé til en del av undervisningspraksisen ved fire skoler og to barnehager gjennom et felles utviklingsprosjekt, finansiert av Utdanningsdirektoratet som en del av iverksettingen av Kunnskapsløftet.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Notat 2009: 10
dc.subjectOrganisasjonsutvikling
dc.subjectOrganisasjonslæring
dc.subjectSkoleutvikling
dc.subjectEndringsprosesser
dc.subjectKunnskapsløftet
dc.subjectLæringssamtalen
dc.subjectUtviklingssamtalen
dc.titleLæringssamtalen fra ord til handlingno_NB
dc.typeResearch report
fagarkivet.source.pagenumber25


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel