dc.contributor.author | Høydal, Øyunn Syrstad | |
dc.contributor.author | Myrvold, Trine | |
dc.contributor.author | Lyng, Selma | |
dc.contributor.author | Borg, Elin | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T08:12:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T08:12:12Z | |
dc.date.issued | 2024-02-27 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-476-3 | |
dc.identifier.issn | 2703-836X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3120028 | |
dc.description.abstract | Rapporten er en evaluering av virkningene av oppfølgingsordningen, og betydningen av de siste endringene i ordningen. Gjennom oppfølgingsordningen får kommunene tilbud om støtte og veiledning over en periode på tre år. Målet med ordningen er å bidra til at skoleeierne oppnår tilstrekkelig kompetanse og kapasitet til å drive lokal kvalitetsutvikling gjennom å analysere egen situasjon og å sette inn egne virkemidler for å skape endring. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstituttet, OsloMet-storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI-rapport;2024:04 | |
dc.subject | Oppfølgingsordningen | en_US |
dc.subject | Læringsresultater | en_US |
dc.subject | Læringsmiljø | en_US |
dc.subject | Kompetanseheving | en_US |
dc.subject | Skoleeier | en_US |
dc.title | Evaluering av ny kompetansemodell Delrapport 3: Har endringene i oppfølgingsordningen bidratt til å gjøre ordningen mer treffsikker? | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 69 | en_US |
dc.relation.project | Evaluering av oppfølgingsordnngen/Utdanningsdirektoratet | en_US |