Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøydal, Øyunn Syrstad
dc.contributor.authorMyrvold, Trine
dc.contributor.authorLyng, Selma
dc.contributor.authorBorg, Elin
dc.date.accessioned2024-02-27T08:12:12Z
dc.date.available2024-02-27T08:12:12Z
dc.date.issued2024-02-27
dc.identifier.isbn978-82-7609-476-3
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3120028
dc.description.abstractRapporten er en evaluering av virkningene av oppfølgingsordningen, og betydningen av de siste endringene i ordningen. Gjennom oppfølgingsordningen får kommunene tilbud om støtte og veiledning over en periode på tre år. Målet med ordningen er å bidra til at skoleeierne oppnår tilstrekkelig kompetanse og kapasitet til å drive lokal kvalitetsutvikling gjennom å analysere egen situasjon og å sette inn egne virkemidler for å skape endring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet-storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2024:04
dc.subjectOppfølgingsordningenen_US
dc.subjectLæringsresultateren_US
dc.subjectLæringsmiljøen_US
dc.subjectKompetansehevingen_US
dc.subjectSkoleeieren_US
dc.titleEvaluering av ny kompetansemodell Delrapport 3: Har endringene i oppfølgingsordningen bidratt til å gjøre ordningen mer treffsikker?en_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber69en_US
dc.relation.projectEvaluering av oppfølgingsordnngen/Utdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel