Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørnestad, Elisabeth
dc.contributor.authorMyrvold, Trine M.
dc.contributor.authorDalland, Cecilie P.
dc.contributor.authorHølland, Silje
dc.contributor.authorAndersson-Bakken, Emilia
dc.contributor.authorHåøy, Annbjørg
dc.contributor.authorSvanes, Ingvill K.
dc.contributor.authorSundtjønn, Trude
dc.coverage.spatialNorgeen_US
dc.date.accessioned2023-10-17T11:37:29Z
dc.date.available2023-10-17T11:37:29Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.isbn978-82-8364-527-9 (trykt)
dc.identifier.isbn978-82-8364-528-6 (online)
dc.identifier.issn2535-6984 (trykt)
dc.identifier.issn2535-6992 (online)
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3097001
dc.description.abstractDenne rapporten er andre delrapport fra evalueringen av Seksårsreformen. Hovedmålet med evalueringen er å belyse de yngste barnas skolehverdag i et 20-års perspektiv, fra Reform 97 og Læreplanverket for den 10-årige grunnskole (L97) til dagens læreplan LK20 (Fagfornyelsen). Mens Delrapport I (Bjørnestad mfl., 2022) i hovedsak omhandlet analyser av data fra spørreskjema til lærere, skoleledere og skoleeiere, dreier Delrapport II seg om resultater fra intervjuer med elever, lærere, skoleledere og skoleeiere samt analyser av et omfattende observasjonsmateriale.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOsloMet - storbyuninversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesOsloMet Skriftserie 2023;10 Delrapport II
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectSeksårsreformenen_US
dc.subjectvennskapen_US
dc.subjectleken_US
dc.subjectfrileken_US
dc.subjectuteleken_US
dc.subjectinneleken_US
dc.subjectyngste eleveneen_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectarbeidsformeren_US
dc.subjectførsteklasseen_US
dc.subjectstasjonsundervisningen_US
dc.subjectskoleeiereen_US
dc.subjectskoleledereen_US
dc.titleEt blikk inn i klasserommet - Lek, læring og vennskapen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.source.pagenumber140en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratet: De yngste elevene i skolen - Evaluering av seksårsreformen (Reform 97)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal