Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.date.accessioned2023-03-24T13:29:53Z
dc.date.available2023-03-24T13:29:53Z
dc.date.issued2023-03-24
dc.identifier.isbn978-82-7609-451-0
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3060385
dc.description.abstractI denne rapporten foretar vi en programteoretisk gjennomgang av desentralisert ordning for kompetanseutvikling. Programteori er en retning innenfor evalueringsforskningen som søker å tydeliggjøre tiltakseiers forståelse av hvordan bestemte virkemidler/tiltak skal føre til bestemte resultater som løser den utfordringen som lå til grunn for tiltaket. Rapporten er en delleveranse i den pågående evalueringen av denne ordningen, og bygger på tidligere publisert materiale. Evalueringen skal avsluttes i 2025.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstitutttet, OsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2023:04
dc.subjectDesentralisert ordning for kompetanseutviklingen_US
dc.subjectLokal kompetanseutviklingen_US
dc.subjectProgramteorien_US
dc.subjectGrunnopplæringen_US
dc.subjectSkoleen_US
dc.subjectEvalueringen_US
dc.subjectPartnerskapen_US
dc.titleProgramteori som redskap for evaluering av tiltak i skolesektoren. Temanotat 4: En gjennomgang av lokal kompetanseutvikling for grunnopplæringa (desentralisert ordning for kompetanseutvikling)en_US
dc.title.alternativeen_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber34en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel