dc.contributor.author | Fossestøl, Knut | |
dc.date.accessioned | 2023-03-24T13:29:53Z | |
dc.date.available | 2023-03-24T13:29:53Z | |
dc.date.issued | 2023-03-24 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-451-0 | |
dc.identifier.issn | 2703-836X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3060385 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten foretar vi en programteoretisk gjennomgang av desentralisert ordning for kompetanseutvikling. Programteori er en retning innenfor evalueringsforskningen som søker å tydeliggjøre tiltakseiers forståelse av hvordan bestemte virkemidler/tiltak skal føre til bestemte resultater som løser den utfordringen som lå til grunn for tiltaket. Rapporten er en delleveranse i den pågående evalueringen av denne ordningen, og bygger på tidligere publisert materiale. Evalueringen skal avsluttes i 2025. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstitutttet, OsloMet - storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI-rapport;2023:04 | |
dc.subject | Desentralisert ordning for kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Lokal kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Programteori | en_US |
dc.subject | Grunnopplæring | en_US |
dc.subject | Skole | en_US |
dc.subject | Evaluering | en_US |
dc.subject | Partnerskap | en_US |
dc.title | Programteori som redskap for evaluering av tiltak i skolesektoren. Temanotat 4: En gjennomgang av lokal kompetanseutvikling for grunnopplæringa (desentralisert ordning for kompetanseutvikling) | en_US |
dc.title.alternative | | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 34 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |