Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSkjerdingstad, Kjell Ivar
dc.contributor.authorBergseth, Anita
dc.date.accessioned2023-02-07T14:19:21Z
dc.date.available2023-02-07T14:19:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3048958
dc.description.abstractLesestimulerande prosjekt i skulen har beviseleg positiv effekt i prosjektperioden, men langtidseffekten er det ikkje like lett å sjå. Dette er eit forsøk på å kunne sei noko om desse langtidseffektane. Med utgangspunkt i prosjektet «Lesarhistoria – ny veg til lesaren» forsøker eg å få ei forståing for nokre av deltakarane sine opplevingar i prosjektperioden. På bakgrunn av intervju med prosjektdeltakarar og tidlegare forsking kring leseteori definerer eg deltakarane som ulike lesarar og forsøker å skildre korleis deltaking i dette prosjektet kan seiast å ha påverka dei som lesarar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherOsloMet-Storbyuniversiteteten_US
dc.subjectLesestimuleringen_US
dc.subjectLesemotivasjonen_US
dc.subjectLeseprosjekten_US
dc.titleLesemotivasjon og lesestimulering Korleis nå den enkelte lesaren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel