dc.contributor.advisor | Skjerdingstad, Kjell Ivar | |
dc.contributor.author | Bergseth, Anita | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T14:19:21Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T14:19:21Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3048958 | |
dc.description.abstract | Lesestimulerande prosjekt i skulen har beviseleg positiv effekt i prosjektperioden, men langtidseffekten er det ikkje like lett å sjå. Dette er eit forsøk på å kunne sei noko om desse langtidseffektane. Med utgangspunkt i prosjektet «Lesarhistoria – ny veg til lesaren» forsøker eg å få ei forståing for nokre av deltakarane sine opplevingar i prosjektperioden. På bakgrunn av intervju med prosjektdeltakarar og tidlegare forsking kring leseteori definerer eg deltakarane som ulike lesarar og forsøker å skildre korleis deltaking i dette prosjektet kan seiast å ha påverka dei som lesarar. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | OsloMet-Storbyuniversitetet | en_US |
dc.subject | Lesestimulering | en_US |
dc.subject | Lesemotivasjon | en_US |
dc.subject | Leseprosjekt | en_US |
dc.title | Lesemotivasjon og lesestimulering Korleis nå den enkelte lesar | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |