dc.contributor.author | Borg, Elin | |
dc.contributor.author | Wittrock, Christian | |
dc.contributor.author | Lyng, Selma Therese | |
dc.contributor.author | Tøge, Anne Grete | |
dc.contributor.author | Restad, Frode | |
dc.date.accessioned | 2022-12-13T08:51:18Z | |
dc.date.available | 2022-12-13T08:51:18Z | |
dc.date.issued | 2022-12-13 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-444-2 | |
dc.identifier.issn | 2703-836X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3037394 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten følger vi opp fire kommuner som deltok i utprøvingen og effekt-evalueringen av LOG-modellen i perioden 2017-2020. Hensikten med oppfølgingsstudien er å vurdere eventuelle virkninger av utprøvingen ut over prosjektperioden. Datagrunnlaget for rapporten består av intervjuer med skoleeiere, enhetsledere og skoleledere, og spørreundersøkelse til medlemmer av skolebaserte tverrfaglige team og lærere. Vi benytter data fra elevundersøkelsen for å vurdere eventuelle langtidsvirkninger av implementeringen av LOG-modellen. I intervjuene undersøker vi hvordan det tverrfaglige samarbeidet i kommunene og skolene hadde utviklet seg etter prosjektslutt, og hvordan erfaringer og lærdom fra utviklingsarbeidet kommer til uttrykk i praksis. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstituttet, OsloMet - storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI-rapport;2022:09 | |
dc.subject | Tverrfaglig samarbeid | en_US |
dc.subject | utviklingsarbeid | en_US |
dc.subject | Ledelse- og organisering | en_US |
dc.subject | Dialogbasert medvirkning | en_US |
dc.title | Tverrfaglig samarbeid i skolen. En oppfølgingsstudie av Et lag rundt eleven-prosjektet | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 78 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |