Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTagliabue, Marco
dc.contributor.advisorSigurjonsdottir, Sigridur
dc.contributor.authorHjelle, Tove
dc.date.accessioned2022-09-26T08:38:41Z
dc.date.available2022-09-26T08:38:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021201
dc.description.abstractTilsette i barnehagar står i relasjon til komplekse krav frå omgivnadane. Ved å leggje til rette for tilbakemeldingar i kvardagen kan avdelingane i barnehagen utvikle ein kultur for læring. Følgjande kan tilsette oppleve auke i trivsel, tilhøyrsle og effektivitet på arbeidsplassen. Studien undersøkte frekvens av tilbakemeldingar, type tilbakemeldingar og effekten av desse. Direkte observasjon av 10 deltakarar over 15 dagar, der avdelingane fekk presentert ein uavhengig variabel, presentasjon om tilbakemeldingar og graf, på ulike tidspunkt. Hovudhypotesen var at frekvensen av tilbakemeldingar vil auke etter intervensjon. Andre del av hypotesen var at tal på spesifikke tilbakemeldingar auka etter intervensjon. Resultata viser at avdeling 1 fekk ei auke i frekvens av tilbakemeldingar etter intervensjon, medan avdeling 2 ikkje hadde førekomst av tilbakemeldingar etter intervensjon. Avdeling 1 hadde ei auke i frekvens av spesifikke tilbakemeldingar etter intervensjon. Resultat på avdeling 1 viser høg effektstorleik i positiv retning (Tau-U = 0.58, p = 0.07), avdeling 2 viste låg effektstorleik i negativ retning (Tau-U = -0.15, p = 0.67). Det vart gjennomført ei sosial validitetsmåling i form av eit spørjeskjema for å rapportere deltakarane si subjektive oppleving av studien. Artikkelen diskuterer implikasjonar av funn, samt avgrensingar av studien og prosedyre.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherOsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesMALKS;2022
dc.subjectTilbakemeldingen_US
dc.subjectTilsetteen_US
dc.subjectMultippelt baseline designen_US
dc.subjectBarnehagaren_US
dc.subjectOrganisasjonaren_US
dc.subjectKulturen_US
dc.titleTilbakemeldingskultur hos tilsette i barnehagar: Ei empirisk undersøkingen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel