Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFauske, Laila Belinda
dc.contributor.advisorSolbø, Hildegunn
dc.contributor.authorHustadnes, Nikoline Bjåstad
dc.date.accessioned2022-09-01T08:08:51Z
dc.date.available2022-09-01T08:08:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014979
dc.description.abstractdenne masteroppgåva er naturkunst undersøkt gjennom ei praksisleia forskingstilnærming. I samband med Kunnskapsløftet 2020 og nyare forsking er naturkunst løfta fram som aktuell praksis i kunst og handverkfaget og skulen. På bakgrunn av dette og mi faglege og personlege interesse, har eg gjennom masteroppgåva ønskt å undersøke nærmare kva potensial som kan ligge i naturkunst for kunst og handverk i grunnskulen. Med utgangspunkt i eige praktisk estetisk arbeid og autoetnografi: Kva fagdidaktisk potensial kan ligge i naturkunst for grunnskulefaget kunst og handverk? Gjennom problemstillinga har eg hatt som mål å bidra til fagutvikling. Fagdidaktisk potensial er i masteroppgåva sentrert rundt tre punkt, med støtte i Ongstad (2004) sin definisjon om fagdidaktikk: 1. Naturkunst som uttrykk og praksis 2. Naturkunst i kunst og handverk sitt samfunnsperspektiv 3. Didaktiske refleksjonar omkring praktisering av naturkunst i undervisning Eige praktisk skapande arbeid med naturmaterial ute i naturen og autoetnografi som kvalitativ forskingsstrategi, dannar grunnlaget for undersøkinga. Feltnotatbok og fotodokumentasjon er nytta som metode. Gjennom masteroppgåva er eigne faglege refleksjonar aktivt brukt, og aktuell teori dannar ramme rundt drøftinga. Undersøkinga belyser eit breitt fagdidaktisk potensial i naturkunst for kunst og handverk og viser at praksisen har relevans for skulen, sett opp mot Kunnskapsløftet 2020. Under punktet om naturkunst som uttrykk og praksis, finn ein ulike funn som ein kan knyte til det faglege innhaldet i kunst og handverk. Undersøkinga viser også at det er kjenneteikn ved praktiseringa av naturkunst som kan vere med på å byggje opp under verdiane om Skaparglede, engasjement og utforskartrong og Respekt for naturen og miljøbevisstheit i skulen. I kunst og handverk sitt samfunnsperspektiv, viser undersøkinga at naturkunst kan vere ein aktuell inngang til å jobbe med berekraftig utvikling som tverrfagleg tema i skulen. Når det gjeld punktet om didaktiske refleksjonar omkring praktisering av naturkunst i undervising, viser undersøkinga at det kan ligge eit potensial for tverrfagleg arbeid i naturkunst, og at uteundervisning set krav til læraren sin kompetanse.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOsloMet - storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesMEST;2022
dc.subjectKunst og håndverken_US
dc.subjectGrunnskolenen_US
dc.subjectNaturkunsten_US
dc.subjectUteundervisningen_US
dc.titleNaturkunst for kunst og handverk: Ei praktisk estetisk undersøking av naturkunst sitt fagdidaktiske potensial for grunnskulefaget kunst og handverken_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel