Browsing By- og regionforskningsinstituttet (NIBR) by Author "Ingrid Kjørstad"
Now showing items 1-5 of 5
-
Barn og Internett-reklame
Ingrid Kjørstad (Rapport 7-2000, Report, 2000)Formålet med rapporten er å gi et innblikk i hvilken kunnskap og forståelse 12-åringer har for ulike former for reklame på Internett. Internett er et relativt nytt medium, men allerede en naturlig del av hverdagen for mange ... -
Handel av reiserelaterte tjenester blant “profesjonelle” aktører i Norge og USA
Ingrid Kjørstad; Randi Lavik (Oppdragsrapport 12-2001, Report, 2001)Nummer: 12-2001 -
Kjøtt, holdninger og endring 1997 til 2004
Ingrid Kjørstad; Randi Lavik (Oppdragsrapport 5-2005, Report, 2005)Det ble gjennomført landsrepresentative undersøkelser om kjøttforbruk og holdning til kjøtt i 1997, 2000, 2001 og 2004. Det ble gjennomført landsrepresentative undersøkelser om kjøttforbruk og holdning til kjøtt i 1997, ... -
Reklame i lærebøker i grunnskolen
Ingrid Kjørstad (Oppdragsrapport 4-2003, Report, 2003)Rapporten er laget på oppdrag fra Læringssenteret og tar sikte på en kartlegging av reklame i lærebø-ker i grunnskolen. Vi har gjennomført en kartlegging av lærebøker i grunnskolen utgitt etter august 2000. Dette er lærebøker ... -
Skummelt gøy!
Ingrid Kjørstad (Oppdragsrapport 1-2005, Report, 2005)Nummer: 1-2005 Tilknyttede prosjekter IKTsatsning: Digitale medier og forbruk