Blar i SAM - Master Theses på emneord "Markedsføring"
Viser treff 1-3 av 3
-
«For alt vi har. Og alt vi er.» Var det alt? : om bakgrunnen for Forsvarets omdømmekampanje
(Master thesis, 2013)Da omdømmekampanjen «For alt vi har. Og alt vi er» ble lansert, hevdet Forsvarssjefen det var «… på bakgrunn av en likegyldighet i befolkningen til Forsvaret», han ville synliggjøre innsatsforsvarets relevans. Imidlertid ... -
Kunsten å selge kunst - En casestudie av Grev Wedels Plass Auksjoner
(Master thesis, 2019)This master’s thesis is written in cooperation with Grev Wedels Plass Auksjoner, an auction house specialized in fine art. As an employee at GWPA, Maria has gained insights in a challenge the auction house is facing; ... -
Omdømme til begjær? Hvordan offentlig sektor prøver å gripe det uhåndgripelige
(Master thesis, 2021)Tema for avhandlingen er omdømme i offentlig sektor. Forskningsspørsmålet: «Hvordan forstå omdømme i offentlig sektor?» blir belyst med utgangspunkt i direktorater. Det teoretiske fundamentet er to motstridende perspektiver ...