Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFougner, Marit
dc.date.accessioned2010-10-27T07:59:18Z
dc.date.available2010-10-27T07:59:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationFougner, M. (2010). Hva slags caseoppgaver inviterer til studentaktivitet og interaksjon? Nordisk tidsskrift for helseforskning, (1), 72-82en_US
dc.identifier.issn1504-3614
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/469
dc.description.abstractArtikkelen omhandler bruk av ulike caseoppgaver som utgangspunktfor studentaktive læringsformer. Caseoppgaver har vært relatert til fysioterapiteori, et av kjernefagene i andre stlldieår. Artikkelen belyser hvilke oppgavetyper som er benyttet til å skrive seg inn på det fysioterapifaglige territorium. I den sammenheng drøftes hvilke typer oppgaver som synes å gi det beste grunnlaget for faglig diskusjon og klinisk resonnering.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Bodø. Institutt for sykepleie og helsefagen_US
dc.relation.ispartofseriesNordisk tidsskrift for helseforskning;(1)
dc.subjectCaseoppgaveren_US
dc.subjectKlinisk resonneringen_US
dc.subjectLæringsformeren_US
dc.subjectVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Fysioterapi: 807en_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titleHva slags caseoppgaver inviterer til studentaktivitet og interaksjon?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel