• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Health Sciences
  • HV - Department of Physiotherapy
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Health Sciences
  • HV - Department of Physiotherapy
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hva slags caseoppgaver inviterer til studentaktivitet og interaksjon?

Fougner, Marit
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
Åpne
523459.pdf (759.7Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10642/469
Utgivelsesdato
2010
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • HV - Department of Physiotherapy [323]
Originalversjon
Fougner, M. (2010). Hva slags caseoppgaver inviterer til studentaktivitet og interaksjon? Nordisk tidsskrift for helseforskning, (1), 72-82  
Sammendrag
Artikkelen omhandler bruk av ulike caseoppgaver som utgangspunktfor studentaktive

læringsformer. Caseoppgaver har vært relatert til fysioterapiteori, et av kjernefagene i andre

stlldieår. Artikkelen belyser hvilke oppgavetyper som er benyttet til å skrive seg inn på det

fysioterapifaglige territorium. I den sammenheng drøftes hvilke typer oppgaver som synes å gi

det beste grunnlaget for faglig diskusjon og klinisk resonnering.
Utgiver
Høgskolen i Bodø. Institutt for sykepleie og helsefag
Serie
Nordisk tidsskrift for helseforskning;(1)

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit