dc.contributor.advisor | Olaff, Heidi Skorge | |
dc.contributor.author | Jørgensen, Cecilie Belinda | |
dc.date.accessioned | 2017-12-08T11:30:43Z | |
dc.date.available | 2017-12-08T11:30:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/5400 | |
dc.description | Master i læring i komplekse systemer | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus. Institutt for atferdsvitenskap | en |
dc.relation.ispartofseries | MALKS;2017 | |
dc.subject | Naming | en |
dc.subject | Multiple-Exemplar Instruction | en |
dc.subject | Singular-Exemplar Instruction | en |
dc.subject | Tact-seleksjon | en |
dc.subject | Betingede forsterkere | en |
dc.title | Naming og betingede forsterkere | en |
dc.title.alternative | Ulike variabler som kan fremme Naming. Artikkel 1 | en |
dc.title.alternative | Fremme namingferdigheter gjennom å etablere sosiale betingede forsterkere hos barn med autisme. Artikkel 2 | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.description.version | publishedVersion | en |