• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Centre for Senior Citizen Staff
  • SEN - Documents
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Centre for Senior Citizen Staff
  • SEN - Documents
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

From IT to Tablet: Current Use and Future Needs in Kindergartens

Bølgan, Nina
Journal article, Peer reviewed, Journal article
Published version
Thumbnail
Åpne
Bølgan.pdf (198.0Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10642/3818
Utgivelsesdato
2012
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • SEN - Documents [23]
Originalversjon
Digital kompetanse - Nordic journal of digital literacy 2012;7(3):154-171  
Sammendrag
This article describes chronologically the main lines of the implementation of ICT in kindergartens, and ICT’s place in education programmes from the mid-1990s until today. It discusses the lack of interest among public authorities in recognizing the role technology can have in modern early childhood and the necessity of promoting digital literacy in kindergartens and pre-school teacher education.
Utgiver
Universitetsforlaget

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit