dc.contributor.author | Søjbjerg, Inger Lucia | |
dc.date.accessioned | 2014-03-31T08:47:51Z | |
dc.date.available | 2014-12-01T03:02:46Z | |
dc.date.issued | 2013-12 | |
dc.identifier.citation | Søjbjerg, I. L. (2013). I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland (Red.), Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-media | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-93298-06-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/1939 | |
dc.description.abstract | Fleire av profesjonsutdanningane i høgskolesektoren har ein historie som fortel om overgang frå praktisk retta etats- eller intern praksisopplæring til teoretisk retta høgskolestudium. For slike utdanningar kan teorifokuset i høgskolerammene kome til å skygge for den praksislæring som har lege i tradisjonen. Problemet blir uttrykt som ein motsetnad mellom teori og praksis. I dette eksempelet frå vidareut danning i barnesykepleie blir utprøving av punktpraksis kombinert med eit studiekrav om forskingsbasert teoriforankring beskrive. Eksempelet viser ein måte å byggje bru mellom teorifokus og praksisfokus i ei utdanning. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | ABM-media | en_US |
dc.subject | Profesjonsutdanninger | en_US |
dc.subject | Punktpraksis | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.title | Punktpraksis - brobygging mellom teori - praksis | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |