Show simple item record

dc.contributor.authorSøjbjerg, Inger Lucia
dc.date.accessioned2014-03-31T08:47:51Z
dc.date.available2014-12-01T03:02:46Z
dc.date.issued2013-12
dc.identifier.citationSøjbjerg, I. L. (2013). I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland (Red.), Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-mediaen_US
dc.identifier.isbn978-82-93298-06-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1939
dc.description.abstractFleire av profesjonsutdanningane i høgskolesektoren har ein historie som fortel om overgang frå praktisk retta etats- eller intern praksisopplæring til teoretisk retta høgskolestudium. For slike utdanningar kan teorifokuset i høgskolerammene kome til å skygge for den praksislæring som har lege i tradisjonen. Problemet blir uttrykt som ein motsetnad mellom teori og praksis. I dette eksempelet frå vidareut danning i barnesykepleie blir utprøving av punktpraksis kombinert med eit studiekrav om forskingsbasert teoriforankring beskrive. Eksempelet viser ein måte å byggje bru mellom teorifokus og praksisfokus i ei utdanning.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherABM-mediaen_US
dc.subjectProfesjonsutdanningeren_US
dc.subjectPunktpraksisen_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.titlePunktpraksis - brobygging mellom teori - praksisen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record