• Barn og Internett-reklame 

      Ingrid Kjørstad (Rapport 7-2000, Rapport, 2000)
      Formålet med rapporten er å gi et innblikk i hvilken kunnskap og forståelse 12-åringer har for ulike former for reklame på Internett. Internett er et relativt nytt medium, men allerede en naturlig del av hverdagen for mange ...
    • Handel av reiserelaterte tjenester blant “profesjonelle” aktører i Norge og USA 

      Ingrid Kjørstad; Randi Lavik (Oppdragsrapport 12-2001, Rapport, 2001)
      Nummer: 12-2001
    • Kjøtt, holdninger og endring 1997 til 2004 

      Ingrid Kjørstad; Randi Lavik (Oppdragsrapport 5-2005, Rapport, 2005)
      Det ble gjennomført landsrepresentative undersøkelser om kjøttforbruk og holdning til kjøtt i 1997, 2000, 2001 og 2004. Det ble gjennomført landsrepresentative undersøkelser om kjøttforbruk og holdning til kjøtt i 1997, ...
    • Reklame i lærebøker i grunnskolen 

      Ingrid Kjørstad (Oppdragsrapport 4-2003, Rapport, 2003)
      Rapporten er laget på oppdrag fra Læringssenteret og tar sikte på en kartlegging av reklame i lærebø-ker i grunnskolen. Vi har gjennomført en kartlegging av lærebøker i grunnskolen utgitt etter august 2000. Dette er lærebøker ...
    • Skummelt gøy! 

      Ingrid Kjørstad (Oppdragsrapport 1-2005, Rapport, 2005)
      Nummer: 1-2005 Tilknyttede prosjekter IKTsatsning: Digitale medier og forbruk