• Dublettar − støy eller nytte? Ein casestudie om metadata på e-bøker 

      Rustvåg, Ida Lovise (Master thesis, 2022)
      I denne casestudien blir metadata på e-bøker frå to kjelder samanlikna for å sjå om dei oppfyller IFLA LRM user task. Målet med samanlikninga er å sjå om det er grunnlag for å redusere dublettane brukarane blir presentert ...
    • Extending the LRM Model to Integrating Resources 

      Aalberg, Trond; O´Neill, Ed; Zumer, Maja (Cataloging & Classification Quarterly;Volume 59, 2021 - Issue 1, Peer reviewed; Journal article, 2021)
      Integrating resources are distinct in that they change over time in such a way that their previous content is replaced with updated content. This study examines how integrating resources can be modeled using the entities ...
    • Git in an Educational Context 

      Haugse, Åsmund; Aalberg, Trond (NIKT: Norsk IKT-konferanse for forskning og utdanning;No. 4 (2021): UDIT Norsk konferanse for utdanning og didaktikk i IT-fagene, Conference object, 2021-11-22)
      The version control system Git is commonly used in computer science education. Best practice use of Git is a relevant professional skill that students need to learn, but Git also is a natural choice for efficient collaboration ...
    • Intranett: Et digitalt verktøy for god kommunikasjonsflyt i organisasjoner? 

      Angelsen, Kari Tverelv (Master thesis, 2019)
      Denne masteroppgaven undersøker bruk av intranett. Intranett kan ha mange ulike funksjoner, i denne oppgaven ser man på intranett som en informasjonskanal. Målet har vært å se på hva som kjennetegner intranett som ...
    • «Ja, hvad gør vel stort et værk?» : Verkskonseptet i teater 

      Skaug, Johanna (Master thesis, 2023)
      For å prøve å finne ut hva verkskonseptets plass er innen teater bruker denne oppgaven eksisterende konseptuelle modeller, en gjennomgang av ulike teaterdatabaser og intervju med Ibsen-forskere. Intervjuene tar utgangspunkt ...