dc.contributor.author | Danielsen, Ole Andreas | |
dc.contributor.author | Gotaas, Nora | |
dc.contributor.author | Myrvold, Trine | |
dc.date.accessioned | 2020-11-09T08:38:22Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T13:13:18Z | |
dc.date.available | 2020-11-09T08:38:22Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T13:13:18Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8309-320-9 | |
dc.identifier.issn | 1502-9794 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/6451 | |
dc.description.abstract | Rapporten undersøker kommunenes kjennskap til og bruk av statlige støtte- og veiledningsressurser for tverrsektorielt samarbeid. Analysen viser at de kommunale tjenestene har nytte av ressursene de har tatt i bruk, men virkemiddelapparatet oppfattes som omfattende og sektorspesifikt, slik at det er vanskelig å orientere seg i mangfoldet av virkemidler. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | By- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet – storbyuniversitetet | en |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-rapport;2020:22 | |
dc.subject | Veiledning | en |
dc.subject | Tverrsektorielt | en |
dc.subject | Virkemiddelapparat | en |
dc.subject | Virkemidler | en |
dc.subject | Samarbeid | en |
dc.subject | Pedagogikk | en |
dc.subject | Opplæring | en |
dc.subject | Utdanning | en |
dc.subject | Utsatte | en |
dc.subject | Barn | en |
dc.subject | Unge | en |
dc.title | Styring gjennom støtte og veiledning: lokale effekter av pedagogiske virkemidler for tverrsektorielt samarbeid om utsatte barn og unge | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 54 | en |