Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDanielsen, Ole Andreas
dc.contributor.authorGotaas, Nora
dc.contributor.authorMyrvold, Trine
dc.date.accessioned2020-11-09T08:38:22Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:13:18Z
dc.date.available2020-11-09T08:38:22Z
dc.date.available2021-04-29T13:13:18Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.isbn978-82-8309-320-9
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6451
dc.description.abstractRapporten undersøker kommunenes kjennskap til og bruk av statlige støtte- og veiledningsressurser for tverrsektorielt samarbeid. Analysen viser at de kommunale tjenestene har nytte av ressursene de har tatt i bruk, men virkemiddelapparatet oppfattes som omfattende og sektorspesifikt, slik at det er vanskelig å orientere seg i mangfoldet av virkemidler.en
dc.language.isonben
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet – storbyuniversiteteten
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2020:22
dc.subjectVeiledningen
dc.subjectTverrsektorielten
dc.subjectVirkemiddelapparaten
dc.subjectVirkemidleren
dc.subjectSamarbeiden
dc.subjectPedagogikken
dc.subjectOpplæringen
dc.subjectUtdanningen
dc.subjectUtsatteen
dc.subjectBarnen
dc.subjectUngeen
dc.titleStyring gjennom støtte og veiledning: lokale effekter av pedagogiske virkemidler for tverrsektorielt samarbeid om utsatte barn og ungeen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber54en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel