Show simple item record

dc.contributor.authorLavik, Randi
dc.date.accessioned2020-08-17T13:04:31Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:56:13Z
dc.date.available2020-08-17T13:04:31Z
dc.date.available2021-04-29T12:56:13Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6050
dc.description.abstractDette notatet tar i hovedsak for seg resultater fra SIFO-surveyen som fokuserer på reklame. SIFO-surveyen er undersøkelser som gjennomføres noenlunde jevnlig, og der noen temaer går igjen, mens andre er nye. I undersøkelsen for 2009 er det spørsmål knyttet til forbrukerkompetanse, forbrukerøkonomi, bank, forsikring, betalingsproblemer, forbrukerpraksis og holdninger, reklame, IKT og praksis i forhold til ny teknologi. Temaet for dette notatet er forbrukerne synspunkter på reklamen. Tilknyttede prosjekter SIFO-surveyno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.relation.ispartofseriesProsjektnotat 9-2009
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleNoen reklamer ergrer mer enn andreno_NB
dc.typeNotat


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record