Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrusdal, Ragnhild
dc.date.accessioned2020-08-17T13:04:28Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:54:52Z
dc.date.available2020-08-17T13:04:28Z
dc.date.available2021-04-29T12:54:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6040
dc.description.abstractDette notatet er skrevet på oppdrag av BLD forbrukeravdelingen som ønsket et innspill til Stortingsmelding om menn og likestilling. Notatet ser nærmere på eventuelle forskjeller i gutters og jenters forbruk og forbrukets betydning. Videre tar notatet opp den kommersielle siden ved forbruket og hvordan gutter og menn fremstilles i reklame og markedsføring.no_NB
dc.relation.ispartofseriesProsjektnotat 3-2008
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleKjønn og kommersielle uttrykkno_NB
dc.typeNotat


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel