Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFeiring, Marte
dc.date.accessioned2020-06-21T16:32:51Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:16:51Z
dc.date.available2020-06-21T16:32:51Z
dc.date.available2021-04-29T13:16:51Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbn82-7071-422-4
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5802
dc.description.abstractDette er en studie av forsøk med brukerkontor. Hensikten med kontoret har vært å bedre tilgjengeligheten til offentlige tjenester, bistå brukere i klagesaker og arbeide med samordning av offentlige tjenester. NIBRs hovedoppdrag har vært å se på Brukerkontorets oppgaveprofil, organisering og følge forsøket underveis. Analytisk har vi trukket veksler på teorier om forholdet mellom bruker og forvaltning, tilgjengelighetsteori og serviceregimer. Studiens metodikk kan karakteriseres som følgeforskning eller prosessevaluering.no_NB
dc.publisherOslo: Norsk institutt for by- og regionforskning
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport 2003:09
dc.subjectNIBR
dc.titleBrukerkontor på bydelsnivåno_NB
dc.typeReport


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel