Show simple item record

dc.contributor.authorEkeland, Tor-Johan
dc.date.accessioned2020-05-20T11:09:09Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:05:10Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:58:53Z
dc.date.available2020-05-20T11:09:09Z
dc.date.available2020-08-26T06:05:10Z
dc.date.available2021-04-29T08:58:53Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3110
dc.description.abstractProfesjonsaktørar er beslutningstakarar. Med grunnlag i utdanning og kompetanse er dei gitt rettar og pliktar innan definerte samfunnsområde til å utøve praksis og løyse problem av ulike slag. Dei er også viktige premisslevrandørar for andre beslutningstakarar. Profesjonalisering veks fram ved at eit kunnskapsfelt blir "kolonialisert" slik at ei kan etablere grenser mellom dei som kan det, og dei som ikkje kan det - mellom innvigde og uinnvigde (Berger and Luckman 1966). Kjernen i profesjonen er såleis kunnskap.en
dc.language.isonnen
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseries;nr. 6
dc.subjectProfesjonsutdanningeren
dc.titleAutonomi og evidensbasert praksisen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber69en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record