dc.contributor.author | Terum, Lars Inge | |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T11:21:54Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:11:26Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T09:14:44Z | |
dc.date.available | 2020-05-07T11:21:54Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:11:26Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T09:14:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3030 | |
dc.description.abstract | Dette notatet er utarbeidet på oppdrag fra Arbeids- og velferdsdirektoratet. Formålet er å få mer kunnskap om forholdet mellom NAV og BSV-utdanningene (barnevernspedagog-, sosionom- og vernepleierutdanningen). Notatet forteller noe om hva lærerne ved BSVutdanningene i Norge mener om utdanningene og deres relevans for NAV. Grunnlaget er en surveyundersøkelse gjennomført blant dem som underviser og veileder ved alle høgskoler og universiteter i Norge som tilbyr barnevernspedagog-, sosionom- og vernepleierutdanninger. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | Småskrift 2014;nr. 6 | |
dc.subject | Profesjonsutdanning | en |
dc.title | NAV, arbeidslinja og sosialarbeiderutdanningene - BSV-utdannernes syn på NAV-reformen og arbeidsinkludering | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.author.link | https://www.oslomet.no/om/ansatt/larste/ | en |