Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.date.accessioned2020-05-05T12:15:36Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:01:53Z
dc.date.accessioned2021-04-29T08:58:47Z
dc.date.available2020-05-05T12:15:36Z
dc.date.available2020-08-26T06:01:53Z
dc.date.available2021-04-29T08:58:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3008
dc.description.abstractHva kjennetegner norske lærere, rektorer og skoler sammenlignet med lærere, rektorer og skoler i andre land? Har vi en egen ”norsk” lærerrolle eller ser vi de samme typer lærerroller og utøvelse av læreryrket internasjonalt?en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSPS arbeidsnotat;nr. 2 – 2016
dc.subjectLæreryrketen
dc.titleNorske lærere og skoleledere i TALISundersøkelsene - En re-analyse av TALIS-dataeneen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber43en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel