dc.contributor.author | Dahl, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T12:15:36Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:01:53Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T08:58:47Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T12:15:36Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:01:53Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T08:58:47Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3008 | |
dc.description.abstract | Hva kjennetegner norske lærere, rektorer og skoler sammenlignet med lærere, rektorer og skoler i andre land? Har vi en egen ”norsk” lærerrolle eller ser vi de samme typer lærerroller og utøvelse av læreryrket internasjonalt? | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskolen i Oslo og Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | SPS arbeidsnotat;nr. 2 – 2016 | |
dc.subject | Læreryrket | en |
dc.title | Norske lærere og skoleledere i TALISundersøkelsene - En re-analyse av TALIS-dataene | en |
dc.type | Working paper | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 43 | en |