Show simple item record

dc.contributor.authorStaver, Anne Balke
dc.contributor.authorLiodden, Tone M.
dc.contributor.authorJohnsen, Solveig B.
dc.contributor.authorLeirvik, Mariann Stærkebye
dc.date.accessioned2019-12-19T12:22:33Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:22:57Z
dc.date.available2019-12-19T12:22:33Z
dc.date.available2021-04-29T13:22:57Z
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.isbn978-82-8309-292-9
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/2934
dc.description.abstractI denne rapporten utredes hvorvidt norskopplæring for flyktninger og innvandrere med høyere utdanning bør tilbys ved universiteter og høyskoler istedenfor i kommunene. Rapporten gir en oversikt over dagens tilbud i UH-sektoren, og diskuterer mulige kriterier og konsekvenser ved en eventuell overføring.en
dc.language.isonben
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMeten
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2019:20
dc.subjectnorskopplæringen
dc.subjectflyktningeren
dc.subjectinnvandrereen
dc.subjecthøyere utdanningen
dc.subjectintroduksjonsprogrammeten
dc.subjectkommuneren
dc.titleNorskopplæring for flyktninger og innvandrere med høyere utdanning: Utredning om universitets- og høyskolesektoren som opplæringsarenaen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber108en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record