dc.contributor.author | Spetalen, Halvor | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-03-27T09:18:40Z | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:05Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:23:59Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:07:59Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:05Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:23:59Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:07:59Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.citation | Småskrift /Høgskolen i Akershus; nr.2/2010 | en |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_11610 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/189 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen vil jeg redegjøre for hva begrepet kompetanse innebærer og gjøre noen
refleksjoner om hvordan kompetansebegrepet lar seg benytte i en profesjonsutdanning . | |
dc.format.extent | 89812 bytes | en_US |
dc.format.mimetype | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Høgskolen i Akershus | en |
dc.relation.ispartofseries | Småskrift | en |
dc.relation.ispartofseries | 2 | en |
dc.subject | Profesjonsutdanning | en |
dc.subject | Kompetanse | en |
dc.subject | Nøkkelkompetanse | en |
dc.title | Kompetansebegrepet i profesjonsutdanning | en |
dc.type | Working paper | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |