Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpetalen, Halvoren_US
dc.date.accessioned2010-03-27T09:18:40Zen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:05Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:23:59Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:07:59Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:05Z
dc.date.available2020-09-02T08:23:59Z
dc.date.available2021-04-29T10:07:59Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.citationSmåskrift /Høgskolen i Akershus; nr.2/2010en
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_11610en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/189
dc.description.abstractI denne artikkelen vil jeg redegjøre for hva begrepet kompetanse innebærer og gjøre noen refleksjoner om hvordan kompetansebegrepet lar seg benytte i en profesjonsutdanning .
dc.format.extent89812 bytesen_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isonoben
dc.publisherHøgskolen i Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSmåskriften
dc.relation.ispartofseries2en
dc.subjectProfesjonsutdanningen
dc.subjectKompetanseen
dc.subjectNøkkelkompetanseen
dc.titleKompetansebegrepet i profesjonsutdanningen
dc.typeWorking paperen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel