Show simple item record

dc.contributor.authorHartviksen, Marit Anneen_US
dc.contributor.authorKversøy, Kjartan Skoglyen_US
dc.contributor.authorStålhane, Janen_US
dc.date.accessioned2010-11-24T16:45:02Zen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:23:46Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:07:57Z
dc.date.available2010-11-24T16:45:02Zen_US
dc.date.available2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.available2020-09-02T08:23:46Z
dc.date.available2021-04-29T10:07:57Z
dc.date.issued2010-11-24en_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_15160en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/174
dc.description.abstractDenne rapporten er en videreutvikling av FOU-rapporten som ble levert våren 2007 under navnet: Ny kurs … eller bare et nytt kurs. I samsvar med nye utfordringer og den naturlige utvikling aksjonsforskningsprosjektet har vi valgt å døpe om den videreutviklede rapporten til: Om å ta folk på alvor – Kunnskapsløftet fra ord til handling. Rapporten handler om et samarbeid mellom lærere fra en høgskole og lærere fra tre videregående skoler. Samarbeidet dreier seg om implementering av Kunnskapsløftet. Rapporten har sitt hovedfokus på høgskolelærernes tilrettelegging i dette samarbeidet.
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Akershusen_US
dc.subjectKunnskapsløfteten_US
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectYrkesdidaktikken_US
dc.subjectKIP-prosjekteten_US
dc.titleOm å ta folk på alvor - kunnskapsløftet fra ord til handling: yrkesdidaktisk kunnskapsutvikling og implementering av kunnskapsløftet i videregående skole med særlig fokus på relevans, mening og medvirkning. FoU-rapport 2006/2008en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record