dc.contributor.author | Knut, Fossestøl | |
dc.contributor.author | Selma Therese, Lyng | |
dc.contributor.author | Hege, Hermansen | |
dc.contributor.author | Marte, Lorentzen | |
dc.contributor.author | Frode, Restad | |
dc.date.accessioned | 2025-02-14T12:01:01Z | |
dc.date.available | 2025-02-14T12:01:01Z | |
dc.date.issued | 2025-02-14 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7609-490-9 | |
dc.identifier.issn | 2703-836X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3178276 | |
dc.description.abstract | OsloMet – storbyuniversitetet har fått i oppdrag å evaluere de desentraliserte ordningene for kompetanseutvikling for grunnopplæring, for yrkesfag, samt oppfølgingsordningen. Denne rapporten handler om lokal kompetanseutvikling i grunnopplæringen, og er den syvende i rekken. Rapporten evaluerer fire kompetansetiltak i to fylker. Vi beskriver tiltakene, vurderer måloppnåelse og suksesskriterier, og gir en oppsummering og analyse av funnene. Skolene og tiltakene er omdreiningspunktet for evalueringen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Arbeidsforskningsinstituttet, OsloMet – storbyuniversitetet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | AFI-rapport;2024-16 | |
dc.relation.ispartofseries | AFI-rapport;2024-16 | |
dc.subject | Evaluering, Dekom, Grunnopplæring, kompetanseutvikling, lærere, tilskudd | en_US |
dc.title | Temanotat 7: Lokale utviklingstiltak og partnerskap med universitets- og høyskolesektoren | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 57 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |