Show simple item record

dc.contributor.authorKnut, Fossestøl
dc.contributor.authorSelma Therese, Lyng
dc.contributor.authorHege, Hermansen
dc.contributor.authorMarte, Lorentzen
dc.contributor.authorFrode, Restad
dc.date.accessioned2025-02-14T12:01:01Z
dc.date.available2025-02-14T12:01:01Z
dc.date.issued2025-02-14
dc.identifier.isbn978-82-7609-490-9
dc.identifier.issn2703-836X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3178276
dc.description.abstractOsloMet – storbyuniversitetet har fått i oppdrag å evaluere de desentraliserte ordningene for kompetanseutvikling for grunnopplæring, for yrkesfag, samt oppfølgingsordningen. Denne rapporten handler om lokal kompetanseutvikling i grunnopplæringen, og er den syvende i rekken. Rapporten evaluerer fire kompetansetiltak i to fylker. Vi beskriver tiltakene, vurderer måloppnåelse og suksesskriterier, og gir en oppsummering og analyse av funnene. Skolene og tiltakene er omdreiningspunktet for evalueringen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherArbeidsforskningsinstituttet, OsloMet – storbyuniversiteteten_US
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2024-16
dc.relation.ispartofseriesAFI-rapport;2024-16
dc.subjectEvaluering, Dekom, Grunnopplæring, kompetanseutvikling, lærere, tilskudden_US
dc.titleTemanotat 7: Lokale utviklingstiltak og partnerskap med universitets- og høyskolesektorenen_US
dc.typeReporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber57en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record