Show simple item record

dc.contributor.advisorSurkalovic, Dragana
dc.contributor.authorMeisingset, Joakim Angel
dc.contributor.authorPedersen, Mika Johannes
dc.date.accessioned2025-01-13T17:42:11Z
dc.date.available2025-01-13T17:42:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.oslomet:inspera:289211750:50659327
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3172251
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne masteroppgaven utforsker konseptet med engelsk utenfor klasserommet. Med tanke på økningen av den digitale verden, så blir barn gradvis mer eksponert for Engelsk gjennom ulike medier som gaming, sosiale medier, og andre medier. Dette skiftet har betydelige implikasjoner for språktilegnelse, som startet vår interesse om å utforske foreldres holdninger mot Engelsklæringen utenfor klasserommet. Basert på fagfornyelsen av læreplanen og LK20, så har denne forskningen som plan å utforske hvordan disse holdningene kommer overens med ulike teoretiske rammeverk. Ved å utføre intervjuer av foreldre av barneskolebarn, så søker vi gjennom forskningen å forstå potensialet til EE til å komplementere skolen og fremme språkferdigheter, å tilby innsikt for lærere for å integrere den uformelle læringen inn i utdanningslandskapet.
dc.description.abstract
dc.languageeng
dc.publisherOslo Metropolitan University
dc.titleParental attitudes toward Extramural English
dc.typeMaster thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record