Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJøsok, Evy
dc.contributor.authorTolgensbakk, Ida
dc.date.accessioned2021-05-05T07:26:08Z
dc.date.available2021-05-05T07:26:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-7894-774-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2753594
dc.description.abstractDenne evalueringen av pilotprosjektet Helt Ærlig! ble gjort av Evy Jøsok og Ida Tolgensbakk på oppdrag fra Redd Barna. Målet var å undersøke om man oppnådde å styrke kunnskap, holdninger, ferdigheter og verktøy som vil kunne øke ungdoms innflytelse og myndiggjøring på skolen og i nærmiljøet. Til evalueringen har vi gjort kvalitative intervjuer med elever, lærere og lokalpolitikere. Prosjektet ser i det store ut til å ha vært vellykket, spesielt når man tar i betrakting at det fant sted under en global pandemi. Det har vært opplevd som positivt av både elever, lærere og lokalpolitikere, og passer svært godt inn i den nylig innførte Fagfornyelsen i skolen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNOVA, OsloMeten_US
dc.relation.ispartofseriesNOVA-Notat;3:2021
dc.subjectungdomen_US
dc.subjectdemokratien_US
dc.subjectskoleen_US
dc.titleHelt Ærlig. Evaluering av Redd Barnas prosjekten_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber31en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel