dc.contributor.author | Frøyland, Kjetil | |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T20:43:06Z | |
dc.date.accessioned | 2021-01-08T11:27:27Z | |
dc.date.available | 2020-03-27T20:43:06Z | |
dc.date.available | 2021-01-08T11:27:27Z | |
dc.date.issued | 2020-10-09 | |
dc.identifier.citation | Frøyland, K. (2020). Arbeidsinkludering av utsett ungdom - kva slags utfordring er det? = Job inclusion of vulnerable youth - what kind of Challenge is it? Tidsskrift for velferdsforskning. 2020(3), 187-200. doi:: https://doi.org/10.18261/issn.0809-2052-2020-03-03 | en |
dc.identifier.issn | 0809-2052 | |
dc.identifier.issn | 0809-2052 | |
dc.identifier.issn | 2464-3076 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/9299 | |
dc.description.abstract | Marginalisering av utsett ungdom utanfor skole, arbeid eller tiltak (NEETs) og som har ekstra problem knytt til helse, funksjonsevne eller anna, er ei vesentleg utfordring som ein trass massiv satsing både i Noreg og internasjonalt manglar gode løysingar på. I denne artikkelen utforskar eg kva slags utfordring inkludering i arbeid av utsett ungdom er. Gjennom reanalyse av intervju med arbeidsgivarar og hjelparar frå to forskingsprosjekt, avleiar eg fleire ulike tenkesett/perspektiv og drøftar inkluderingsutfordringa i lys av desse. Gjennomgangen indikerer at ulike tenkesett kan gi ulike bilete av inkluderingsutfordringa og at ungdom med ulike typar problem vil kunne profitere på ulike tenkesett. Artikkelen gir ny kunnskap om korleis frontlinearbeidarar og arbeidsgivarar forklarar og forstår arbeidsinkludering av utsett ungdom, og om sentrale kjenneteikn ved prosessane som kan oppstå på arbeidsplassane. Inkludering kan krevje komplekse og lange prosessar og vera noko som både ungdom, arbeidsplass og hjelpeapparat må lære. | en |
dc.description.abstract | Marginalization of vulnerable youth (NEETs) is a significant Norwegian and international challenge which is so far
without good solutions. In this article I discuss what kind of challenge work inclusion of this target group may represent. I re-analyse interviews with employers and support givers drawn from two research projects. I find four major
perspectives or ways of thinking present among the informants. These are: Work inclusion understood (1) as placement and as something jobseekers themselves are the major constructor of, (2) as individual experience, (3) as a
product of interaction, cooperation and support, and (4) as complex and long-lasting learning processes. The discussion suggests that different perspectives can generate different understandings of the challenge of inclusion, and that
youth with different types of problems may profit from certain ways of thinking. The article provides new knowledge
about how frontline workers and employers explain and understand work inclusion of vulnerable youth, and about
key characteristics of processes that can occur at the workplace. | en |
dc.language.iso | nn | en |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en |
dc.relation.ispartofseries | Tidsskrift for velferdsforskning;Årgang 23, nr. 3-2020 | |
dc.rights | Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) License | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | |
dc.subject | Utsett ungdom | en |
dc.subject | Arbeid | en |
dc.subject | Arbeidsinkludering | en |
dc.subject | Nedsette funksjonsevner | en |
dc.subject | ALMP | en |
dc.subject | Vulnerable youths | en |
dc.subject | Employments | en |
dc.subject | Work inclusion | en |
dc.subject | Disabilities | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360 | en |
dc.subject | Active labour market policies | |
dc.title | Arbeidsinkludering av utsett ungdom - kva slags utfordring er det? | en |
dc.title.alternative | Job inclusion of vulnerable youth - what kind of Challenge is it? | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.type | Peer reviewed | en |
dc.date.updated | 2020-03-27T20:43:06Z | |
dc.description.version | publishedVersion | en |
dc.identifier.cristin | 1804038 | |
dc.source.journal | Tidsskrift for velferdsforskning | |